måndag 3 oktober 2011

Dags att ta adjö.

Tack gulliga som saknar mina inlägg, som egentligen bara är vardagshändelser och inget “spännande” alls;) Tack alla som valt att följa mig ändå!

dorr

Jag har nu beslutat att stänga dörren om mig. Befinner mig någonstans där jag känner att nu vill jag gå i ide. Mycket händer i våra liv där själ och kropp och hälsa ska få plats.

Vi jobbar med det hela tiden, ibland går det bättre, andra dagar katastrof, precis som vanligt alltså;)

Tack alla mina vänner och till er jag inte känner!

katt som vinkar

7 kommentarer:

  1. Tack själv för din fina blogg. tack för att du skrivit om dig själv. både i sorg och glädje. Det är bra att gå vidare när man känner att det behövs. Att stanna ger inget av värde. Och dörrar går att öppna och stänga som man vill. så vem vet...

    Stor kram å hälsa Micke. Men vi hörs på annat sätt <3

    SvaraRadera
  2. Hoppas vi ses på Fejjan i alla fall .. och att det känns bättre snart.

    Många varma kramar!
    Patricia

    SvaraRadera
  3. Men oj....känns spontant lite tråkigt ska jag erkänna. Men det är klart att du skall göra det om det är så du känner. Jag tycker du varit ärlig och rak i dina inlägg....delgett både sorg och glädje.....så TACK Lena. Ha det så gott. Hoppas vi träffas någon dag ändå. Massor med värme och kramar till dig och din familj. Ta väl hand om dig och varandra/Maria

    SvaraRadera
  4. Neeej vad tråkigt:( men vet ju att allt kommer till ett slut:( tur du har fb iaf:) Men kommer sakna alla dina inlägg om livet.....kramen

    SvaraRadera
  5. Tack alla gulliga:) Ja jag och ni har ju fb, och vi håller kontakten där alla mina bloggisar:):)

    SvaraRadera
  6. Tittar in här ändå titt som tätt....saknar dina inlägg :( och din blogg, hoppas du mår bra. Kram Linda

    SvaraRadera
  7. Jodå Linda allt rullar på och bara att hänga med, får väl se om bloggen får liv igen..just nu känns det inte så. kram kram

    SvaraRadera