torsdag 14 april 2011

Vilken jävla natt..

Ja jag vet inte vad jag ska börja, men trött i skallen är jag efter 2 timmar sömn. Micke är iaf opererad och klar och det hade gått bra så det var ju det bästa och borde ha gjort mig glad resten av natten……DSCN1769

Men eftersom det alltid tammefan finns ett men i den här familjen, så slutade kvällen i gråt och hopplöshet. Det ringde på dörren  kl 20 och där står våra grannar med Karlsson i famnen, påkörd!!!!

Någon hade kört på honom och lämnat honom på vägen, en annan bil såg det och tog honom och ringde på hos våra grannar, snällt gjort.

DSCN1545

Han var fortfarande varm när jag fick honom i famnen inte trasig någonstans, så fin. Satt med honom länge, Frida kom och nosade och verkade lite förvånad att han låg stilla. Han har aldrig varit intresserad av vägen och alltid hållit sig här runt stugan och skogen. Vet inte om det var våren och alla djur som gjorde honom nyfiken och ouppmärksam.

Vår kloka fina katt är iaf borta med det speciella namnet Karlsson, som Josefine gav mig genom  en dröm..Nu är han en dröm igen!

5 kommentarer:

  1. ibland finns inga ord som räcker till. kan bara ge dig en kram.
    skönt att det har gått bra med micke och att han är op.

    SvaraRadera
  2. Söta gullliga Karlssson....Hoppas du har det bra Kram kram på dig söta katt

    SvaraRadera
  3. *Gråter med dej*
    Ingela

    SvaraRadera
  4. Beklagar sorgen efter Karlsson... jag vet hur det är att förlora ett kärt husdjur på detta sätt...
    Jag har en sak till dig inne på min blogg...
    Kram kram

    SvaraRadera
  5. Åååå, hemskt Lena! Känner med dig... Kramar i massor! <3<3<3

    SvaraRadera