torsdag 16 december 2010

Dagar som går.

Går här hemma och mest bara är, lungfan känns lite fram och tillbaka. Känner mig mest trött och fryser, men de gör väl de flesta nu. Idag tog sig iaf vännen Lena hit i snövädret. Hon kom med den här fina flamingo blomman:)

DSCN2005  Mamma köpte ofta sådana blommor och jag sa det till Lena vid ngt tillfälle. Så idag hade hon en sådan med till mig, så glad jag blev:) Mina vänner som alltid piggar upp:)

DSCN2001

Det känns för övrigt konstigt att det är julafton nästa vecka. Jag grejar inte speciellt mycket eftersom det kommer bli en ny  jultradition nu:) Det känns väldigt bra att julen kommer att firas på ett helt nytt sätt. Att vara här hemma hade varit jobbigt.

Men vi kommer ju att ha jul här ändå, men då på juldagen för våra.

2 kommentarer:

  1. Den julen firar du med lilla prinsessan såklart :)
    Ta det lugnt och krya på dig fort.

    Största kramen från mig.

    SvaraRadera
  2. Japps stina det gör jag :):):) självklart som sagt ;)

    SvaraRadera