tisdag 14 december 2010

Jag bara fryyyyyser………

5 kommentarer:

  1. Hej Lena!

    Tackar så mycket...just nu har jag blivit förkyld igen, känner mig tjock i halsen! :(...
    Hoppas ni får en kanon jul med familjen o lill tösen :)..
    Nope, inte ett ljud än :(

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Hihihihi'
    Söt bild...
    Jag fryser jag med!!!
    Tänder ljus,eldar,bakar,allt som får upp ångorna lite!
    Kanske finns mer knep;))
    Kraaaaaaaaaaaaam
    Pling

    SvaraRadera
  3. ingela, man blir varm i kroppen av att hoppa upp o ner på stället ;) funkar alltid, kanske inte så vackert att se på men va f*n gör man inte när man håller på att frysa ihjäl =))

    SvaraRadera
  4. sen funkar glögg...otippat ;) värst att det går åt mkt glögg i den här kylan ;)

    SvaraRadera
  5. *hahahhaah*
    Kicki,jag tror jag anammar Lenas tips!!*haha*
    Kommer denna kropp i dallring vet man aldrig hur det kan sluta!!;))
    Skål!
    Ingela

    SvaraRadera