söndag 26 december 2010

Tack för en riktigt underbar jul:)

DSC_0994 Så var julhelgen över. En jul som verkligen blev den första riktiga i livet efter. En magisk underbar jul, tack vare våra älskade ungdomar och lilla Nellie. De hade gjort en jul tillägnad oss alla, gjort så fint, så mkt mat och så mkt kärlek i deras hem. Ett stort tack för denna underbara jul!

DSC_1019

Vår stora, lilla kärlek och glädje i livet, Nellie:) Älskar henne något så obeskrivligt. Jag vill bara bädda in henne i bomull och skydda henne från allt….

DSC_0997

På juldagen hade vi julmiddag här hemma med våra föräldrar och lilla familjen förstås:) Liten julafton på juldagen med:) DSC_1031

Hann även träffa Tildus:) Innan hon for till stora staden Stockholm igen!DSC_1022

4 kommentarer:

  1. Vilken liten söt tomtenissa ni har :)
    Så glad för din skull att julen kändes bra för dig.
    Om allt går som det ska så har jag två nya små Nissar nästa jul :)

    God fortsättning!
    Kram till dig.

    SvaraRadera
  2. Men Så söt hon är lilla Nellie. Kan tänka mig att du är stolt och gärna vill skydda henne från allt. Det är mumma för både kropp och själ med dessa små liv....en förgyllning av tillvaron s a s. Något du är väl värd Lena.
    Varma kramar

    SvaraRadera
  3. Härligt att ni haft en mysig jul .. och så söt liten tomteprinsessa ... =)

    Ja nog vill man skydda de små från allt ont i världen, jag ber mina skyddsänglar att vaka över mina nära och kära, så mycket mer kan man ju inte göra .. =)

    Ha det så bra!
    Kram Patricia

    SvaraRadera
  4. Vilken söt liten tomtenissa... en riktig prinsessa ♥. Jag är så glad för din skull att julen varit bra, det behöver du!
    Kram kram // Helena

    SvaraRadera