tisdag 13 september 2011

Höst snuva.

IMG_0007 Sitter med filten över mig i soffan, känner mig frusen och svider i halsen. Har bombat mig med c-vitamin och Alvedon så jag hoppas bacillerna blir väck snabbt.

Det är riktigt höstrusk väder och jag tänder mina ljus då känns det lättare. Ljus mys det är det vi får ha nu när hösten kommer.

Jag hoppas jag inte smittat Nellie-gos som varit här idag med pappan:) Vi hade så mysigt och hann både med promenad och mat:) Nellie stod bredvid mig och hade fullt upp att kolla in matlagningen:) Farmors stora tös!

IMG_0030

IMG_0012

IMG_0023

Ja jag vet jag är en stolt farmor:) Klart jag ska vara det:) Har ju det bästa:)

Det här är ett kort på Magnus i samma ålder som Nellie är i nu, lite dålig kvalité på kortet. Men nog är de lika allt:) Fast ögonen har Nellie fått av sin vackra mamma:) Älsklingarna våra.

SAVE0045

love_hands_heart_with_sparkling_sun_107202780

1 kommentar:

  1. söt som socker som alltid.
    och du får krya på dig. det är väl det tråkigaste med hösten då alla förkylningar kommer. men men vad gör man åt det
    kram på dig.

    SvaraRadera