lördag 10 september 2011

Trött i mössan

good-morning146_38346172 Ja så var en journatt gjord. Det är helt förkastligt för mig att ha journatt, det innebär ju att du får sova! Men jag som inte sover bra och absolut inte bra borta, blir det i stället en vaken natt:( där den lediga dagen efter blir så drabbad.

Får jag inte sova snart ordentligt så tror jag att jag dör, hur ska man få energi att orka tänka positivt när man aldrig sover. Sover gör jag väl men sällan mer än 5 timmar och då never, ever i sträck.

78_1188163473_1014197

Nej idag ska jag inhandla mineraler i diverse sorter. Som ska tanka min kropp med energi:) Så kanske iaf dessa jädra sendrag i hela benen natte tid kan bli bättre!

Fasiken vad gnälligt detta blev då;) Nej idag är det sol:) ut och var glada och njut av de vackra höstdagarna:)live_every_moment_1188744442_5074329

3 kommentarer:

  1. gnäll på du. man blir lätt lite gnällig och kinkig när man inte får sova. hoppas det hjälper med det du tänker tanka med.
    ut i solen ja, men vill du inte lägga på dig masken av att vara glad så lämna den inne. njuta kan du nog ändå.
    kramen till dig

    SvaraRadera
  2. Men...går det att säga ifrån sig dessa journätter...so why not..??
    Vilket är viktigast: Du...eller...Jobbet
    Vad förlorar du på att säga ifrån dig dom?
    Det kan ju inte va meningen att du skall behöva göra detta, om det inte är bra för dig som du säger.
    Jag vet, det är alltid lättare att sitta på sidan av och vara klok. Men jag tycker och vet att det finns så mycket mer än att vara så anpassningsbar på jobbet. För den delen.....man är bara tydligare när man kan säga ifrån...klart och tydligt. I know, I´ve been there.....Så ta hand om dig min vän/Kramar

    SvaraRadera
  3. Finns det ingen möjlighet för dig att slippa dessa nätter.
    Sömnen är ju såå viktig för att kunna hantera sitt liv,och vardag.Ditt liv,och dess vardag är ju allt annat än lätt,så sömnen är ju för dig livsviktig....
    Puss Pling

    SvaraRadera