söndag 21 augusti 2011

Dagen innan

termos_14448220

Så var denna semester över och det känns väl sådär kan jag säga. Har ingen motivation till ngt just nu. Men bara morgondagen är gjord så kanske det känns bättre….eller inte?? Beroende på resultat, lummigt, jag vet. Men allt skriver jag inte om.

b7ac36f30e7785aa

I min blogg så lägger jag inte ut det som handlar mer inriktat personligt om mig, oss, någon. Utan mer den stora helheten, livet, i stort och smått. Just bara för jag alltid gillat att skriva.

  katt som vinkar

Det känns ju lättare när vardagen kommer att vädret är som det är just nu, mulet och lite regn;)

Vi tog en bastu och kände in hösten i går kväll, härligt:)

Tisdag blir min första arbetsdag!

Det var väldigt skönt att sova i min egen säng i natt, det tyckte nog Frida med som tryckte sig emot mig hela natten:)

Morehead Girl With Kitten Sml Tubed By Emma B

Nu ska jag baka en liten kaka till kaffet iaf:)

2379008057

2 kommentarer:

  1. visst är det mysigt när djuren kommer å ligger tätt, tätt. lätt att slappna av då. och vardagen är inte så dum den heller tycker jag. fast jag kanske är ensam om det. men jag gillar rutiner =)

    och jag tycker att du skriver bra i din blogg. det allra innersta ska man behålla. det gör även jag fast jag skriver väldigt personligt ibland. så fortsätt att skriva på ditt vis för det är alltid trevligt att kika in här

    kramen till dig <3

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna för att resultatet skall bli bra.
    Hoppas också att första arbetsdagen nu är slut,och du känner att du "rullat" igång!
    Kram lilla gullhöna..
    Pling

    SvaraRadera