fredag 26 augusti 2011

Mys morgon

Världens bästa Maria ringde och frågade om jag hade lust att komma i morse och se efter lillan:) Mamman ville ha lite egen träningstid. Blev bara ett blått streck efter min bil på Fagersta vägen så snabb var jag dit.

angel%202[1]

Lekte och busade med Nellie, så roligt nu när ngt nytt händer varje dag. När Maria kom hem hade jag fixat lite kaffe så vi fick lite egen tid med kaffe och surr.

kaffe_116630028 (Small)

Dessa stunder lever jag så länge på. Kan låta löjligt för andra som inte förstår. Men Maria är som den dotter jag skulle ha haft. Hon fyller mig med glädje. Att få känna mig delaktig, i deras liv uppskattar jag/ så väldigt mkt.

DSC00156

Just detta att känna sig behövd är så otroligt viktigt för mig. Är väl för att jag alltid varit så behövd av olika anledningar.

. Min uppgift i livet är nog egentligen att pyssla om:) Då känns det gott i hjärtat:) Att gjort något för ngn annan.

DSC00162

Kryper så fort så kortet blir suddigt ;)

DSC00159 

Undrar vad man ska hitta för roligt i botten?

Lite tråkiga bilder för de togs med mob, tur det är en bra fotomodell:)

DSC00160 

never_give_up_l_1209506759_11575588

För hur sjutton skulle då allt bli?

1 kommentar:

  1. ja tänk vad dom där små korta stunderna man får vara ensam med barnbarnen är värdefulla. förstår att du släppte allt å åkte över. det är en sån njutning att få ha dom för sig själva en stund.

    å att få känna sig behövd behöver vi nog alla. fast en del mer än andra. tur är väl det. för hur skulle det annars se ut om alla var skrivbordsmänniskor. och du har ett stort hjärta att dela med dig av =)

    kram i natten

    SvaraRadera