måndag 22 augusti 2011

Kalas

Varit och grattat Maria som fyllde år i lördags men hade kalaset idag:) Så mkt gott hon bjöd på som alltid. Så nu kanske ngt kilo vill fastna ;)

Trevligt som alltid att träffa alla från Marias sida. Vi bidrog med både pappsen och svärmor från oss:) Så huset var fullt!

yg046[1]

Vill inte vara oförskämt, men hade ju helst suttit med Nellie själv i ett hörn;) hihi. Alla vill hålla och gosa vi fick står på kö;)Härliga ungen vad hon får alla att le med sin charm. Mm vad hon är god för själen.

1180445837

För övrigt vill jag vara en liten kissemiss och få krypa upp i famnen och bara få sova, bli lite kliat på örat och allt vore på topp!

Men så är det, man är ju människa så det är bara att hänga i, och vara glad för det:) Har ju en famn att krypa upp i:) Fast öronen får jag klia själv!

3cb36975b1_54897298_o2

Japps och i möra blir första arbetsdagen, blir nog bra att få lite rutiner igen…..

2 kommentarer:

  1. jag brukar säga till mina hundar att dom har mycket kliande och kelande att ge tillbaka. Och OM det skulle ske så skulle jag nog var betydligt mer avslappnad och lugn än jag är idag.

    tänk att få ligga ner och bara få slappna av under ett par tassar/händer som masserar och smeker en in i ett töcken av avslappning varje dag.
    drömma kan man...

    SvaraRadera
  2. Jag kommer och kliar öronen...*haha*
    Plingan

    SvaraRadera