fredag 8 oktober 2010

Björn Skifs

Björn Skifs Gårdagen blev verkligen en höjd punkt. God mat, många härliga skratt.

Sedan showen, wow, han är bara så bra den mannen. Han hade även duktiga dansare och luft akrobater, så imponerande.

Vi satt på rad 4 så vi hade honom verkligen väldig nära oss. Han är en så allsidig artist, men jordnära och bara så “vanlig”:) Därför gillar jag honom skarpt. Vilken nostalgi tripp det blev med alla hans låtar. Taket nästan lyftes när han rev av sina “hits”.

När han sedan sjöng bröllops låten, When you Tell the world you´re mine". Ja då kan jag säga att mina tårar rann, det är så fin, och in över scenen i luften kom en ängla lik flicka, ja som sagt då rullade mina tårar i mörkret, en liten stund.

703034x7sfs099jd-1[1]

2 kommentarer:

  1. önskar jag hade varit med dej. kan tänka mej att det var en riktig höjdare =)

    SvaraRadera
  2. Åh va kul, jag gillar med Björn Skifs, har alltid gjort. Min första LP-skiva var med Björn Skifs och Blåblus... hi hi.

    Ha en fortsatt skön helg!!
    Kram Patricia

    SvaraRadera