måndag 25 oktober 2010

Ligger lågt

good_morning_comment_graphic_09_18319256

Ja jag skriver inte så mkt längre, jo det gör jag nog, men för mig själv! Vill inte dela allt med blogg världen. Jag känner att bloggandet nog haft sin stora tid. Finns ju bloggar i oändlighet nu för tiden, matblogg, inredningsblogg, viktblogg. Det mesta för att visa sina och dela sina färdigheter för likasinnade. Ja allt har sin tid, och just nu är det nog fb som verkar vara det “heta”, även om det inte är mitt intresse;)

Min värld rullar på och jag börjar jobba på torsdag igen…För övrigt väntar jag på bebisen:):)

2 kommentarer:

  1. skönt att du kan börja jobba igen.
    ja det närmar sig väl snart med bebisen. väntan kan vara seg ibland. hoppas den lilla vill komma snart så vi får reda på vad det är för liten krabat som gömmer sig därinne.

    "gissar" fortfarande på tjej. men jag brukar oftas ha fel när det gäller små bebisar som ligger och trycker i en skön mage. haha kan inte påstå att det är min "grej". men känner mig väldigt säker, fast det var jag när jag skulle bli mormor med. då var jag 200 på att det var en pojk.
    men det visar sig snart.

    gläds mer er till det nya lilla livet som kommer förgylla era dagar.

    kram

    SvaraRadera
  2. Ja jag har också hela tiden trott på en tjej, och snart får vi veta:)

    SvaraRadera