söndag 31 oktober 2010

Väntans tider:)

Ja det är många som undrar har du inte blivit farmor än?? Nej jag kan berätta att jag har inte blivit farmor än. Maria och Magnus tycker nog det är jobbigt nu, att vänta varje dag och längta. Alla frågar, är det inte dags?:) Men så är det ju i väntans tider:)

Tiden gick ut i tisdags, så det enda vi vet nu är att ett oktober barn, blir det inte:)

2c2eb0401898c567[1]

November som vi avskytt nu i 3 års tid. November då mamma och Josefine gick bort. Kanske är det de, som genom att låta oss få ett nytt litet liv i november, vill få oss att se att livet aldrig tar slut. Bästa Ulla uttryckte det så. Jag själv har även tänkt den tanken, och det låter fint:)

På torsdag, den 4e har Josefine varit borta i 2 år, förstår det inte alls, tänk om bebisen väljer att komma den dagen….då är det av en anledning!

yg79[1]

5 kommentarer:

  1. Jag tror att bebisen kommer i Nov av en anledning.....
    Kraaaaaaaaaaam
    Ingela

    SvaraRadera
  2. Åh vilken härlig bild!! Ett sånt vackert par, och med stor bäbismage, så fint =)

    Ja nog är det jobbigt att vänta, jag gick 2 veckor över tiden med lill-killen, varje dag var en evighet.. hi hi...men de kommer ju ut när de bestämt sig för det, så det är bara att härda ut .. =)

    Allting har en mening, så det är nog meningen att ni ska få något positivt att föra till November månad... =)

    Kram Patricia

    SvaraRadera
  3. Min farmor Karin som fyllde 1 nov dog när jag var 5 år. Året där på föddes lillasyster Carin den 29 nov. Så nog är det så att vissa lämnar oss av en anledning medans andra kommer till oss av en annan. =)

    Kommer tända ett ljus på Jossans grav i veckan. =)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Nu är Maria rund och go :)
    Bebisen kommer säkert snart och i morgon är det 1 november, så jag tror att Ingela har rätt.

    Vi ses om några timmar :)
    Kramen.

    SvaraRadera
  5. får lite rysningar när jag läser om 4 nov. har kännt i flera dagar nu att det är dags. och har med spänning vart in här flera gånger om dagen för att se om det stått nåt om bebisen. fast jag aldrig träffat magnus å maria så finns dom i mina tankar. =)

    Mmm.... men snart är hon här den lille. sänder ljus till er alla i dessa väntans dagar

    kram

    SvaraRadera