onsdag 6 oktober 2010

Höst

höstlöv -  mindre Höst löven virvlar utanför fönstret, nu är det verkligen höst! Dagarna går, och jag/vi väntar förstås alla på den lilla. Men tiden har ju inte ens gått ut än, så ska försöka låta bli att tjata den vanliga frågan, känner du ngt, verkar det vara ngt på gång? Vet själv hur tröttande det var när alla tjatade;)

I övrigt är det mest varit långa kvälls jobb hela veckan. I morgon ska vi från jobbet och till Örebro och se Björn Skifs.

Bjorn Skif Show Det ska bli kul, vi ska äta först förstås så bussen går redan kl 14 i morgon. Blir mitt i natten innan vi är åter i Fagersta, funderar på hur det ska gå, för kvällströtta mig;)

4 kommentarer:

  1. Nu blir jag lite avis...Björn är ju ju så himla bra :) Ha det så trevligt och hoppas ni får god mat.På vägen hem kan du ju ta en tupplur i bussen :)
    Snart är din väntan slut...föresten så pratade jag med Maria på Coop...hon var så rund och go :)

    Ha det bäst goa du....nu ska jag på brandövning.

    SvaraRadera
  2. då ska du ha så roligt min vän,du få sova ifatt när du kommer hem.Miljöombyte kan ibland ge en energier,även om man är lite trötter!!;))

    Jag förstår att det är spännande,oroligt,förväntansfullt,underbart och sorgligt för att ni inte får dela med Jozzan.
    Ibland är det i glädjen som saknaden kan göra som mest ont....
    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam
    Ingela

    SvaraRadera
  3. åh Herr Skifs går inte av för hackor. Han är så bra. Du kan väl hälsa honom från lilla mej ;)
    kram

    SvaraRadera
  4. Å va kul. Han är ju härlig, tycker jag. Jah, du får väl sova på bussen...det är väl inte var dag du är te och "slarvar" så där sent kan jag tänka :). Ha det så himla trevligt. Kramar

    SvaraRadera