lördag 1 januari 2011

Bara ett nytt år.

f372b406322cbe74 2011, hur låter det? Inte ngt speciellt alls tycker jag. Tänker inte fundera över det heller, inga löften, inga förhoppningar, ska ta dagarna som de kommer, försöka lösa det som blir, njuta av det vi kan. Kort sagt året blir som det blir, precis som förra och alla andra år före det!! Livet går sin gilla gång, och vi hänger med, så gott vi kan! Just idag ska vi njuta av Nellie som kommer på nyårsdags middag:)

DSC_0985

Men det vet jag ändå om det nya året, den här tösen kommer att fortsätta berika livet:)

DSC_1000

5 kommentarer:

  1. Några löften har jag inte gett på många år, mer än att jag alltid ska försöka göra det bästa av det som kommer till mig, även om det ibland är svårt.

    Underbart är det i alla fall med våra fantastiska barnbarn som sprider så mycket glädje i själen ... =)

    Kram Patricia

    SvaraRadera
  2. Ja man ska vara glad och tacksam att man över huvudtaget får följa med in i nya året, inte göra någon affär av det, utan bara följa med, och vara ödmjuk inför livet:)Lättare sagt än gjort ibland;)

    SvaraRadera
  3. Löften ger inte jag heller. Man ska vara tacksam för det man har & njuta av livet.
    Kram på dig vännen & ett riktigt Gott Nytt År!!

    SvaraRadera
  4. Med risk för att göra farfar mallig men nog är hon lik Micke tycker jag. Så bedårande söt är hon tösen.
    önskar dig och din familj allt gott på det nya året
    kramelikram =)

    SvaraRadera
  5. Ja det kommer hon med all säkerhet att göra....denna lilla prinsessa. Det är de små som berikar våra liv.....vi får chansen att vara med och delta på deras livsväg och får möjligheten att göra ett avtryck som kan vara dem till gagn. Visst är det härligt....Du fina människa. Med värme Maria

    SvaraRadera