söndag 23 januari 2011

Söndag idag.

Har haft en skön ledig helg. I går var vi en tur till Västerås och strosade lite. Inhandlade lite som jag behöver inför lasarettsvistelsen.

Åt gott gjorde vi med:) såklart, det är ju alltid det som är bäst, att få äta på ngt trevligt ställe.

Idag har vi haft en allmän social samvaro dag. På fm var vi till syster med familj och bubblade lite, fikade gott och hade det allmänt trevligt:) Hinner inte ses så ofta, de är ju en familj mitt i livet, med barn och aktiviteter, så jag är glad att vi hinner klämma in en date emellanåt.

På em var vi till kära svärmor och hjälpte henne med lite papper och  såklart fikade vi där också:) Känns skönt att hinna med sina kära. Fast mkt fika vissa dagar blir det:)

Förresten var det helt ljuvligt att få vara barnvakt till Nellie i torsdags, åh vill snart igen;);) En glad och lättskött tös som såklart är helt underbar! Ja jag tjatar om det för hon är ett mirakel, som alla barn! DSC_1045 __1_067dc000067dbdac004e305ac12573be__39327467 DSC_1048

Min hand i din,din hand i min! Jag älskar dig lilla gryn!

En liten ängel som tar min hand,
som tog mitt hjärta,
och satte det i brand.
En liten ängel, ja det är du,
en liten ängel är hos mig nu
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar