söndag 30 januari 2011

Dags

akademiska_sjukhuset_logo2._small Ja så var det dagen före morgondagen då, logiskt va? Har packat det sista nu inför lasarettet, åker tidigt i morgon, ska skrivas in före kl 10 på thorax avd i Uppsala. Prover och rtg och annat smått och gott på måndagen. Opereras på tisdag, så vi får se när jag är vid liv igen!

Fortfarande är jag inte direkt nervös inför operationen, är man väl sövd så vet man ju inte mer vad som händer. Hoppas naturligtvis att få vakna till ett bra besked:) Vilket innebär, operationen lyckades, och patienten överlevde ;)

  87878765y75tt

I dag ska jag jobba em och måste bara in före jobbet och gosa lite med gullungen. Så jag riktigt får fylla på lycko energi depåerna:) Kan behövs inför det energi krävande som väntar! Men jag ser framåt, mot en vår och sommar i hälsans tecken:) måtte det får bli så!

Kanske blir en riktigt fart på kärringen, som för övrigt just nu känner sig som bilden här:)bloggOrPage_085055811_151651 

Skratt förlänger ju livet sägs det:)

4 kommentarer:

  1. Jag håller alla tummar och tår att operationen ska gå bra och att du ska få en fantastisk nystart med en bättre hälsa.

    Ska tänka på dig massor på tisdag, massa possitiva välmående tanker .. =)

    Lycka till!!
    Kram Patricia

    SvaraRadera
  2. Lycka till nu med allt du ska utsättas för. Ska skicka lite energi till dig.
    kram

    SvaraRadera
  3. Jag önskar dig all lycka underbara människa. Du finns i mina tankar. Du gör helt rätt i att fylla på i depåerna med den lilla underbara. Massor med energi och värme sänder jag till dig.
    Varma kramar Maria

    SvaraRadera
  4. Tänker på dig vännen....Hoppas allt gått bra:) Sänder kraft och styrka till Dig. Massor med kramar/ Maria

    SvaraRadera