torsdag 24 mars 2011

Att känna ordet lagom.

Men ibland vill man sitta i ett rum ensam! När man känner sig trött i själ och hjärta!

Har kanske gått ut lite för hårt nu i början med jobbet. Men så är jag ju, antingen eller, inget mittemellan, tyvärr. Ibland vore det bra att hålla sig mitt emellan sådär lagom som man ska vara i landet lagom:)

Men ja, jag känner mig öm och mör i “lungfan”, ryggen grymtar. Men va sjutton det ska kännas, och vet att det känns, har mig själv att skylla, jag ville komma igång. Trots allt är vardagen bäst, när allt är som det ska. Iaf som den har kapacitet att vara.trött tant

3 kommentarer:

  1. Som sagt,vi spelar i samma liga..
    Lagom vad är det?????

    Det kan slå lite hårt på oss själva emellanåt,men hur lär man gamla hundar sitta?..!;)

    Du,ska vi klura på det nån dag över en kopp kaffe och en bakelse kanske??*kraaaaaam*

    Pling

    SvaraRadera
  2. Japp fina Plingan det måste kluras på ;);)

    SvaraRadera
  3. tat lugnt vännen. om du tänker på lilla nelly så kanske du hittar det där lagom. spar din energi till henne. du vet, farmor/mormor har MASSOR AV HYSS att lära dom små. ett enkelt genialiskt sätt att få ge igen till sina barn för alla dom gånger man haft lust att "slänga ut dom" ;)och naturligtvis all klokskap som man bör på måste ju gå i arv. (å eftersom barnen aldrig lyssnar så får man satsa på barnbarnen) det är ett heltidsjobb bara det *fniss*

    SvaraRadera