tisdag 8 mars 2011

Samma lika alla dagar.

Oj jag vet knappt vad det är för dag längre. När jag varit hemma så här länge så flyter allt bara ihop på ngt vis. Jag verkligen kämpar för att bli starkare och känner en viss frustration att det går så långsamt:/ Men jag ger mig inte!

Tar kortare promenader varje dag, men fy sjutton vad det känns i lungfan, blir andfådd direkt och det känns som att andas i ett sugrör. Tar tydligen tid för kroppen att vänja sig vid att få mindre syre. Men det går väl åt rätt håll i sin takt!

00014[1]

För övrigt pysslar vi om varandra jag och gubben, nu har han iaf fått tid till magnetröntgen:) Stackaren hoppar runt här på sina kryckor med sån smärta. Jag kan ju iaf komma ut och gå lite och har inte värk dygnet om längre, så nu är det min tur att vara lite stark för honom. Vi turas om att dra lasset. Som vi alltid gjort.

__1_067dc000067dbdac004e305ac12573be__39327467

Älsklings Nellie växer och blir 4 månader på torsdag, underbara lilla godingen vårt lycko – piller:)

DSC_1054

DSC_1052

Sol har det ju också varit så nog finns det hopp om det mesta:):)

5 kommentarer:

  1. Försök ha tålamod och låt det ta den tid det tar att bli bra .. man kan inte tvinga fram välmående tyvärr .. =)

    Tur ni kan ta hand om varandra .. det är skönt att vara två ibland .. =)

    Och lill Nellie .. redan 4 månader .. tänka va fort tiden går, Clara blev 6 månader förra veckan ... helt galet va våra solstrålar växer .. =)

    Må så gott o fortsätt va rädd om dig!!
    Kram Patricia

    SvaraRadera
  2. Fina farmor och söta Nellie...så fin bild på er :)

    Ta det varligt och sköt om varandra.
    Kramen till dig:

    SvaraRadera
  3. Tänker på er! STOR styrkekram från mig! =)

    SvaraRadera
  4. redan 4 månader. gud vad fort det går. står inte på förrän hon säger farmor. för det kommer ju att vara det första ordet ;) som jag drillade elin att säga mormor för jag gav mig 17 att hon skulle säga det före mamma å pappa. men tyvärr så misslyckades mitt uppdrag. hehe konstigt.

    skönt att du kan var ute lite mer. å att du känner förbättring om än så liten. allt har sin tid och det gäller att lyssna inåt.

    kram <3

    SvaraRadera
  5. Men kära du, ni har då verkligen utsatts för prövningar kan man säga. Tanken slår mig hur starka ni i grund och botten måste vara med tanke på allt som hänt. Er inre styrka än nog större än ni anar. Jag kan inte annat än beundra er och önska er all kärlek och värme som kan ges. Tack gode gud för er lilla Nellie med familj som finns som en energigivande kärleksbomb runt omkring er. Ta väl hand om dig och varandra. Med värme och kärlek Maria

    SvaraRadera