fredag 18 mars 2011

Vår eller vinter?

1917703k40g9c9ww6 Vaknade till vinter idag igen…vill inte ha snö..vill ha vår!!!! Det här med bloggandet blir inte ofta, men det blir ett inlägg då och då;)

herzbibel

Har precis börjat jobba igen och det känns skönt att vara igång, bara lära sig leva och jobba med det man har, att lära sig vad kroppen orkar.Har haft en bra vecka där jag hunnit, och orkat, träffa några av mina goa vänner som förgyller min värld. Tack för att ni finns!

tack_88763491

Min lilla gubbe är inte bra alls, gjort magnet röntgen iaf och nu väntar svaret om det blir  operation.  Nu vill vi bli frisk och starka….Så länge väntar vi på våren…igen:)

5 kommentarer:

  1. Tack för att DU finns!:)
    Hälsa gubben..
    Pling

    SvaraRadera
  2. Ja idag blev det verkligen riktig vinter igen .. men jag tycker ju att det är så vackert så det gör inget, det försvinner med plusgraderna i morron.. ; )

    Skönt att du orkat komma igång med jobbet igen, hoppas det går bra o att du fortsätter må bättre o bättre.

    Men va tråkigt med gubben.. =(
    Min gubbe har med diskbrock men har klarat sig utan operation än så länge. Däremot har han skadat handleden så illa att den ska opereras snart och han är så orolig att motorcykelsäsongen ska bli förstörd .. ha ha

    Må så gott .. i morron kommer våren igen .. =)
    Kram Patricia

    SvaraRadera
  3. vad skönt att du kommit igång igen. här ligger jag däckad igen i vad det nu är för nåt. en kryptisk maginfluensa eller nån annan bacill som bestämt sig för att bo hos mig ett tag =/ ingen ork till nåt. men jag får i alla fall vila =) nåt positiv i alla fall
    kram

    SvaraRadera
  4. Just när jag hade skrivit klart inlägget fick Rozzi ett 3:e anfall så nu är det förhoppningsvis över för den här gången .. =)
    Och vi är ju vana vid anfallen så det är inga problem, och Rozzi lider tack o lov inte av dem .. =)

    Lovar att muffinsarna var supergoda .. hi hi.
    Massa kramar
    Patricia

    SvaraRadera
  5. Ja du vännen,nu vore det underbart med lite vår i luften, så där när allt är på gång och bara vill växa sig vackert. Precis som du gör nu! Det bästa är väl att låta allt ha sin tid och leva i nuet. Men ibland vill man liksom skynda på allt ändå fastän man vet att det inte går. Hoppas även din man får känna på den bättre sidan av livet snart nog. Ni har väl blivit prövade nog nu. Massor med värme / Maria

    SvaraRadera