måndag 28 mars 2011

Blandat

En stor kram till kära lilla syster A-C som fyller år idag.

Vi var där och kalasade igår, både god mat och smarrigt fika…Puss kram, du börjar hinna ifatt mig lill ungen!

13669298_teddy119Varit med gubben till ortopeden idag och ja det är väl bara att gilla läget..som vanligt. Eller gilla och gilla acceptera iaf. Vi kämpar på tillsammans.

Jag försöker också vara stark, men det känns att det inte finns mkt psykiska eller fysiska krafter, det är tungt, ska erkännas. Vi hade flera planer i vår och sommar, som skulle göras med huset. Men våren och början av sommaren försvinner och kommer bestå av rehabilitering för min gubbe, men han finns för mig och jag finns för honom, spotta i nävarna….igen!!!!

Som sagts förr så länge ngt kan göras får man skatta sig lycklig, allt kan bara bli bättre, man får ha det som utgångspunkt, hela tiden! Man får tänka så!

6 kommentarer:

  1. låter som att det blir operation. får verkligen hoppas att det är det sista nu. så att ni sen kan få krafter att njuta av lite av livet och varandra.

    stor kram och hälsa micke... eller hej micke du kanske läser den här bloggen du med som många andra av oss ;) kram till dej med =)

    SvaraRadera
  2. Måsten på huset kan förhoppningsvis vänta .. huvudsaken ni är rädda om varandra och försöker krya på er och må bättre innan ni ser om det ytliga.

    Massa kramar
    Patricia

    SvaraRadera
  3. Kicki jadå han läser;) och tackar:)Patricia, ja det får ju lov att vänta, bara det att det fått lov att vänta några år tidigare också, eftersom vår lust till huset under några år varit noll, så ja vad gör ett år till...kram

    SvaraRadera
  4. Jaha det blev op?
    Vad är det ni tänkt göra med huset? Ska vi ta hammaren med oss,och hälsa på?:)
    Kramar till er båda,en till födelsedagssyster med!
    Kraaaaaaaaam
    Pling

    SvaraRadera
  5. Ja pling det ska det bli:( om ett par veckor, tack gumman lilla vila hammaren ni huset får väl vänta tids nog så finns det ork och friska tag hoppas vi.....kram kram

    SvaraRadera
  6. Då önskar jag den lille mannen att STORT lycka till,och hopp om snabb förbättring efter operation.
    Skicka ett mail om du har tid nån dag att ta en fika,jag fixar jag,är såå jätteduktig på att baka!!*hahaah*
    heja Elsas konditori!!*asg*
    Pling

    SvaraRadera