tisdag 1 mars 2011

Kan man bli mer matt?????

 sliten tetant Ja det är svårt att hitta positiva tankar när allt ska djävlas hela tiden. Jag mår som jag gör efter operationen och kan nog inte förvänta mig ngn större förbättring nu. Nervskadan gör förbannat ont, men det jag kan hoppas på är att det lugnar ner sig iaf lite, då den invändiga svullnaden går ner.

Utvändiga läkningen ser bra ut

.e1ca4c48b94c5079 

Det som tynger mig mest nu är min kära lilla gubbe som mår väldigt dåligt. Han har ju haft problem med sin rygg i alla år med diskbråck och skit, men ändå kämpat på med arbete och allt annat som ska göras. I helgen gav ryggen upp rejält och han kunde inte längre känna sitt högerben…..Akutortopeden och konstaterat diskbråck igen, morfin och vila i 3 veckor för att sedan se om det måste opereras.

s

Det gör mig så ledsen, värre än att ha ont själv, att se andra lida:( som sagt det är svårt att vara positiv…..Det tar aldrig slut!!Funderar på hur vissa bara kan få glida genom livet utan det mista problem, för mig är det obegripligt!!!

3 kommentarer:

  1. nääääeeee nu får det väl vara nog. och jag håller med, det är svårare att se andra lida än att själv göra det speciellt om det är familjen.

    önskar att jag kunde göra nåt för att lindra. vet ju själv hur det är. men ni finns i mina tankar och jag sänder så mycket "piggelinenergi" jag bara kan. om det är ok för er.
    stor krya på er kram

    SvaraRadera
  2. skicka så mkt du bara orkar:) kram

    SvaraRadera
  3. Ja du gumman..
    Ibland blir man nästan stum..
    Jag förstår verkligen inte!!
    Hur kan det komma sej att det aldrig tar slut...
    Jag hade hoppats för länge länge sedan att det skulle vända någon gång för er.
    Guud vad ni får kämpa!!

    Kan bara säga att jag tänker på er,och jag önskar verkligen av hela,hela mitt hjärta att jag kunde göra ngt.
    Man känner sej bara maktlös,och vet fan inte vad man skall skriva!
    Millionerdrillionermassilioner KRAMAR från mig till er båda!
    Ingela

    SvaraRadera