torsdag 16 september 2010

Helgresa

I morgon har vi semester jag och gubben. Vi ska åkta en tur neråt Varberg, förstås ska vi besöka Ullared också. Jag har inte varit där sedan jag väntade Josefine. Är väl ingen stor shoppare direkt, tycker mest det blir kul och dit och se hur det ser ut.

Hoppas man orkar gå runt och kika lite,“lungfan” känns inget vidare. Hoppas det är tillfälligt och lugnar sig igen, det visar sig.

Har försökt att ta det lite lugnt idag, vill så gärna komma iväg i morgon:/

Jag tvättade och gjorde i ordning det fina lapptäcket som mamma sydde till Josefine när hon föddes.

SAVE0038x

Lilla gumman med sitt fina täcke.

DSCN1870

Karlsson den nyfikna kissen, vägrade lämna stolen där jag hängde täcket. Han känner väl att i det täcket, finns mycket kärlek, både från mamma som gjort det, och från Josefine som haft det.

DSCN1869

I kväll var vi till Magnus och Maria och lämnade täcket, tror de uppskattade det. Nu fortsatt vila och tabletter:/

3 kommentarer:

  1. Men vännen, ska lungan krångla nu när ni ska iväg...hoppas den sköter sig så att ni får en trevlig och mysig helg.
    P&K till dig vännen.

    SvaraRadera
  2. Men va tråkigt att lunga bråkar med dig, hoppades ju att den var bra, eller i alla fall mycket bättre...

    Ullared har jag inte varit på sen 1988 när Zebba (som nu blivit pappa själv) var 1 år gammal...tänk va tiden går... =)

    Fint täcke, och kul med massa fina minne, klart Karlsson gillade det... =)
    Jag har plockat upp några lådor med kläder, täcken och saker jag har från när barnen var små och ska tvätta upp, det var nog inget de ville ha men jag kan ju ha som extra här hemma... =)

    Nu börjar det närma sig att du blir farmor... =D

    ha det så skönt i Varberg och så kul på Ullared och så hoppas vi lungan är snäll!!
    Kram patricia

    SvaraRadera
  3. Hoppas att allt är bra med dig & att det blev bättre med lunan!
    Hoppas ni kom iväg & att du/ni kan koppla av!
    Kram

    SvaraRadera