söndag 19 september 2010

Ullared

20090802427 Ja herregud vad ska jag säga? Ullared, behöver väl egentligen inga mer ord…På fredagen då vi kom dit var det skapligt lugnt och jag plockade ihop det som jag planerat att handla, inte så mkt då men lite smått och gott:) Men världen är liten, Micke hade träffat sin brors son och flickvän där, konstigt, vi bor i Norberg men ser sällan varandra så sprang de ihop på varuhuset:)

Jag förstår att de som har småbarn kan göra riktiga fynd till sina småttingar. På lördagen åkte vi ut dit igen för att kolla lite noggrannare….tänkte vända! Spöregn och hur lång kö in i varuhuset som helst. Fattar inte. Vi gjorde en ful kupp:) Eftersom vi inte skulle handla ngt speciellt så tog vi ingen kundvagn så vi hängde på början av hela kö ligan:) gick så bra så:) Så vad har vi lärt oss? Ja att Ullared var roligt att ha sett, men inget vi kommer åka till för ofta;) Ska man åka dit så inrikta er på vardagar! Såg iaf Ola-Conny ni vet tv profilen;) och idol Ola som uppträdde där! Kul va;)

4483

Vi bodde inne i Varberg, det var ett så fint hotell mitt i stan där. En stad som jag gärna skulle besöka sommartid. Gammal bebyggelse med kullstensgator överallt. Havet fanns ett stenkast därifrån. Tyvärr var det halv storm och regn så vi kunde inte gå ute så mkt. Vi åkte runt lite och tittade på havet..åhhhhh så fint:) Ja vi har haft en jätte mysig helg och det har varit roligt att se ngt nytt:)

“Lungfan” har väl skött sig ok. Jag har ju tagit det lugnt, bara köra på nu få se hur den håller:/ Inget jag ska gå och gruva mig över, men klart jag gör det ändå. Kan ju inte påverka det alls! Nu är vi små sega blir nog lättvaggat i kväll, börjar 06.30 redan i morgon. Gäsp!!!!

image1204

4 kommentarer:

  1. Sov gott nu så ses vi kl 6:30 och då får du berätta mer :)

    Kramen.

    SvaraRadera
  2. låter som en härlig helg med skön avslappning. om man nu kan kalla ullared för det ;)

    har med varit dit en gång när barnen var små men det lockar inte alls. tyckte mest det var stressande.

    SvaraRadera
  3. Ja du, Ullared är ju inget som lockar mig heller, förstår inte hysterin helt enkelt... =)
    Men nu har ni varit där i alla fall, hoppas ni hittade lite bra saker... =)

    Åh va mysigt hotellet såg ut, synd ni hade otur med vädret.

    Krya på "lungfan" kram.. ; )
    /Patricia

    SvaraRadera
  4. hehe, skulle nog inte orka gå på ullared,fast coolt vore det o åka dit ngn gång :)

    SvaraRadera