söndag 12 september 2010

Söndag

JustDroppingintosayHi Så var jobbarhelgen över igen. Åkte direkt till Magnus och Maria, för Micke och Magnus tapetserade barnkammaren:) Maria jobbade hela dagen, så jag roade mig med att köra in deras ved.

Barnkammaren blev så jätte, jätte fin. Ett riktigt litet prins eller prinsessrum:)

prins_prinsessa_53499462 Maria blev glad att komma från jobbet, och rummet var klart:) Nu kan jag tänka mig de får fullt upp att inreda:) så kul!

Jag fattar inte att tiden går så fort, snart är ju den lilla här, 27 oktober…Hur snart är inte det? Kan ju bli både före och efter:)

Vi hade en trevlig mysig dag och vi avslutade med lite käk tillsammans. När vi åkte hem var vi såklart ner till lilla gumman, vad hon skulle ha räknat dagarna och plockat med bebis kläder. Vår egen älskade ängla skatt!

5 kommentarer:

  1. Vad spännande att det snart är dax för den lilla att anlända...jag är så glad för din skull :)

    Ha nu en skön kväll så ses vi i morgon på jobbet.

    Kraaammm

    SvaraRadera
  2. Ja du, snart är du med farmor...förstår att du längtar!
    Jag har ju fått ladda mitt "farmors-batteri" idag och det är underbart.. =)

    Jag tycker absolut du ska prova att köpa en meditations eller avslappningsskiva, det hjälper i alla fall mig att stänga av hjärnan och slappna av lättare...den går annars gärna på högvarv...det är värt ett försök i alla fall.. =)

    Kram kram
    Patricia

    SvaraRadera
  3. vilken längtan. det är nog inte bara Jossan som räknar dagar. kan nog tänka mej åtminstone en till ;)
    det är segt på slutet även när man "står" på sidan om.
    kram

    SvaraRadera
  4. Jag kan ana mig till din känsla inför barnbarnet....jag är ju i samma läge s a s. Det är fantastiskt. Visserligen har jag ett barnbarn redan....men det är lika spännande den här gången. Man har ju alltid hört att de är livets efterrätt och det ligger något i det. De blir ju liksom en del av både sitt eget barn OCH sig själv....härligt!
    Vad fint det låter när du skriver om dina tankar om er änglaskatt. Nu gör ju du allt det där som hon säkert skulle ha gjort, så visst....hon finns nog med. Kramar Maria

    SvaraRadera
  5. Tack för att du förgyllde min dag!
    En oväntad överaskning!!!*kraaaaaaaM*
    Ingela

    SvaraRadera