måndag 27 september 2010

Matt i knopp och kropp!

whatadaylmg(2)[1] Jag är trött! Trött i själ, trött i hjärta, trött i skallen.. Låter drastiskt va;) Sanningen är att jobbet har gått bra, trots att de sammanlagda timmarna jag varit hemma sedan i torsdags inte är många. Jag tycker ju mkt om mitt jobb, men just nu känns det faktiskt rätt segt:( men så är det väl med alla jobb, upp och ner.

Avslutade dagen innan hemgång med gott fika hos Lotta iaf och det gjorde mig piggare:) Tack för trevlig pratstund:) Som alltid.10[1]

Nu har jag en lugnare vecka igen och ska fortsätta med min höst röjning:)

När jag har jobbat intensivt behöver jag verkligen lugnet. Jag har fått klart svårare att hantera all form av stress, i livet efter. Jag bli liksom tom på energi, skakig och vill helst bara låsa in mig. Orkar inte med ljud eller surr. Hjärnan är på något vis överhettad emellanåt.

Sen ska man akta sig för energi tjuvar, tyvärr finns det lite för många av den varan. För er som inte vet vad det är läs denna bok. Många som får ett uppvaknade…förhoppningvis!!

Energitjuvar - Ingalill Roos

I min värld där jag har energi tjuvs allergi, gör jag allt för att hålla mig ifrån dessa, vill absolut inte bli med drabbad, och lösa ut min allergi;)

2 kommentarer:

  1. Ja du,vi har nog dragit på oss en och annan allergiåkomma!!!!*ler*

    SvaraRadera
  2. haha ja det där med allergi mot energitjuvar det lider jag av som så många av oss. hoppas du får en lugn och skön vecka med massor av intenting som stör.

    kram

    SvaraRadera