måndag 1 november 2010

Jobb dag blev kär dag:)

tack_88763491 Vet ni hur underbar en dag kan bli? Jobbade heldag idag. På fm kom ett mess,ni kan väl komma och äta hos oss efter jobbet:) Äta, herregud ni ska inte laga mat, ni ska åka och föda barn, tänkte jag;)

Hur härligt är det inte att få sätta sig och äta efter en hel surrig dag på jobbet. Så glada och tacksamma vi är:)

Där har den hög gravida goa blivande mamman Maria stått och lagat en härlig middag till oss, när hon själv skulle behövt sitta i soffan och få lite massage. Älskade ungar!Åter igen när vi kramade om dem, tänkte vi nästa gång vi ses, kanske ni är 3:):)

5 kommentarer:

  1. Hej vännen!

    Nu åker jag till Sandviken och gullar, när jag kommer hem igen så kanske du är farmor :)

    Kramen

    SvaraRadera
  2. Vad goa dom är "barnen" hihi för man slutar aldrig att kalla dom det hur vuxna dom än är.

    vad skönt att få sätta sig vid dukat bord och bara njuta =)

    kram

    SvaraRadera
  3. Njuuut, Lena njuut. Dina ungdomar uppskattar dig och vill visa det. Gud va härligt. Du är värd det. Du får nu snart....vilken dag som helst....ett till litet liv att uppleva och njuta av. Kramar från mig

    SvaraRadera
  4. Underbart!
    Är så glad för din skull.Din fina son,och dessutom en helt underbar svärdotter!!!!
    Ingela

    SvaraRadera
  5. Åh vilken lyx att bli bortbjuden en vardag, det är ju så tråkigt att laga vardagsmat tycker jag ... =)

    Hon kanske har energi som jag hade när jag var höggravid, då putsades fönster och jag bakade och åkte och köpte säng med en väninna på IKEA och kånkade och bar för att få igång lite värkar och se det hjälpte ... natten efter IKEA besöket föddes Alex.. hi hi

    Hoppas de snart blir tre så ni slipper vänta mer ... =)
    Kram Patricia

    SvaraRadera