söndag 31 juli 2011

Hemvända

En skön hemma dag med hemma fix. Var över och käkade med lilla familjen. Älsklingstösen blev så fin i sin tröja ( tror hon blev jätte, jätte glad:) Men hon var så förkyld lillan, jobbigt med rinnande näsa:(

Kopia av DSC00125

Hann även med att hälsa på svärmor och fika med pappsen. Var ner till vår ängla skatt också förstås. Tack till Josefines fina vän Olivia, som varit till lilla gumman med så fina rosor. Blir varm i hjärtat och sorgsen på samma gång. Hon skulle ju varit med oss!! ängla skatten!

Älskade saknade…..

DSCN1862

Nu fortsatt fix, få se när vi åker uppåt igen! Nu har vi iaf fått Nellie gosa, så vi klarar oss några dagar igen.

4 kommentarer:

  1. Finaste flickorna.

    Kramen till dig!

    SvaraRadera
  2. Gud vilken lite tös...så söt :D..hur gammal e hon nu? :)
    kramar

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Jo,jag sticker mig också själv på dialysen, jag primar apparaten också..så jag gör allt typ :)..
    Jag gillade inte det tidigare men sen tog jag nålen en gång o bara stack mig hahaha!
    Jo,dom har tjatat om det men jag bor i en liten 1a på 29kvm så det e lite väl litet..idag ska jag bara köra 3 timmar eftersom jag hade igår!
    Jaså? hann ni börja träna på apparaten?

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Klart Nellie blev glad för en så fin tröja .. jättesöt! .. =)

    Ja inte är det kul när de blir sjuka de små liven, nu är Clara tack o lov bättre från Öroninflamationen.

    Må så gott!
    Kram Patricia

    SvaraRadera