måndag 4 juli 2011

Juli

extra-sweet-1_116408264

4 Juli, är det klokt? Oj måste nog ta tillvara dagarna ännu bättre så fort som det här går. Haft jobbarhelg, men gick ju av i lördags morse. Sedan var Nellie och Maria här och förgyllde vår lördag medan pappan i det huset sov efter nattjobb, goa töserna, fick vi pyssla om dem en dag. Det är livet det:)   DSC00037

Som vanligt har ju funderat med bloggen, om jag ska sluta? Men nu gjorde ju Kicki den sååå fin, så nu vill jag ha den kvar ett tag igen;) Vet egentligen inte varför jag skriver. Men det måste vara detta med dagboksgenen man haft som sitter kvar. Det man inte tänker på nu är ju att alla kan läsa…men så har jag ju inga hemligheter eller spänning att bjuda på heller. Så ja den hänger med en sommar till:)

ani-171

Trots värmebölja så var jag ändå kulen i lördags kväll. Jag har ju mina frossbrytningar. Så knäppte på bastun tändande mitt fina “ovan molnen” ljus från Ingela, ställde in jordgubbar i bastun och bjöd in gubben:) Bra va:):)

DSC00081

DSC00082

Det är vardags lyx i tillvaron det:)

3 kommentarer:

  1. Bloggen blev jättefin. Håller med dig, jag vet inte heller varför jag skriver. Men nånstans måste man väl få "klaga" lite :). Ha en jättebra dag. Kram på dig

    SvaraRadera
  2. ja jag går oxå i samma tankar. varför skriver man egentligen. men nån funktion måste den fylla eftersom man fortsätter. ett sätt att skriva av sig vardagen som är ganska tråkig men när man läser bakåt i allt det man skrivit så ser man vad man gått igenom och kan se det från ett annat perspektiv. så är det i alla fall för mig.

    för jag brukar sätta mig och läsa bakåt lite då och då. nyttig läsning är det. och ibland funderar jag på VEM är den här personen som skrivit allt detta. för det kan ju inte var jag. men det är det ju =O

    och jag har aldrig varit dagboksskrivare men på bloggen är det inga problem att skriva "dagbok"
    konstigt det där...

    SvaraRadera
  3. Du är ju bara såå underbar. Skulle du sluta,så skulla jag sakna dej såååå,med förstå dej...
    har ju själv iprincip slutat,allt har sin tid..
    Men du skriver så bra,du ÄR så bra.Världen behöver såna som dej,och vi är bara tacksamma så länge du orkar dela med dej tilloss!
    Pling

    SvaraRadera