torsdag 4 november 2010

Fint avslut

17714ab05a960461 Tack till er mina/våra vänner, nära och kära, för alla fina sms och mail, inlägg i blogg och telefonsamtal. Om ni visste vad det värmer att veta att vi finns i era tankar. Kanske låter knasigt, men man känner sig liksom mindre ensam, med er värme runtomkring sig.

Vi avslutade dagen med mat och massor av ljus här hemma. Magnus och Maria var här, och tillsammans åkte vi till lilla gumman. Det var så underbart fint där, så många ljus som var tända hos henne. Ett så fint hjärta med texten saknad som var dit lagt. Tack till er alla som minns vår älskade Josefine.

1105834cme1lwaolq

  Så till sist det har inte kommit ngn bebis än. Känns faktiskt bra, nu blir det ett eget datum, som bara innebär lycka och glädje. Det ser vi fram emot. Kom nu lilla knyte, vi är redo:)

4 kommentarer:

  1. *kramar om*
    //Petrapeps

    SvaraRadera
  2. Det låter som ni gjort det bästa av dagen....
    Visst är det så,Kärlek värmer.
    Faktiskt det enda som på något vis kan lindra smärtan lite,lite........
    Massor med kramar,och du...nu tror jag den kommer!!!!*ler*
    Ingela

    SvaraRadera
  3. Va fint Lena. Jag får en bild av en familj med sammanhållning och omtanke om varandra. Tänk va underbart att kunna förmedla det nu till nästa generation av dig själv. Varma novemberkramar Maria

    SvaraRadera
  4. Vilken fin blogg jag hittade här, tack vare Stina.

    Så jobbigt att förlora ett barn. Jag kan inte ens sätta mig in i hur det känns. Men trots det kan man skicka lite värme och omtanke. Och jag är glad att du har din familj och att ni tar hand om varann.

    Många kramar från Elzie

    SvaraRadera