torsdag 18 november 2010

Innedag

Blev till att damma och feja lite idag. Bakade en liten kaka också:) Mjuk pepparkaka, luktar jul!2379008057 En sådan där dag då jag inte varit utanför dörren. Jag behöver de dagarna när jag känner att det varit mkt runt omkring.

Jobbar hela helgen nu, och nästa helg är det första advent! Hur galet är inte det? Tiden som bara rullar på. Känns lite oroligt och så inför julen, eftersom vi inte vet riktigt hur den blir. Första julen hemma sedan vi miste Josefine. Känns konstigt och kommer säkert bli jobbigt.

Men nu har vi lilla Nellie och för hennes skull vill vi försöka. Inte för att det ska bli som det varit, utanför att skapa nya traditioner. Detta nya lilla liv som för med sig sådan glädje, av att bara titta på henne:)

love_hands_heart_with_sparkling_sun_107202780

2 kommentarer:

  1. Bra!
    Bra tankar!
    Klok kvinna!
    Som alltid!
    Kraaaaaaaaaam

    SvaraRadera
  2. Jag anar en förnyelse i dina tankebanor. Va härligt Lena, det är nog precis vad ni behöver. Som det brukar sägas "Allt sker när det ska ske"....oavsett om det bra eller mindre bra. Mmmm jag kan känna doften av kakan. Kram

    SvaraRadera