torsdag 11 november 2010

Vår barnbarn:)

its_a_girl-299x300_70248707 Det pirrar i hela kroppen, jag är upprymd och kan knappt sova:) Jag är nyförälskad!!!!Inte i vem som helst, nej i vårt lilla barnbarn:)

10/11 kl 02.11 kom den efter längtade till jorden. En liten flicka, som jag trott hela tiden…Känslan som jag har i kroppen känns jätte konstig. Det är 3 år sedan jag var just, GLAD.  Efter mamma, och Josefine har den känslan aldrig funnits riktigt. Det är en stor skillnad på att skratta, och att vara glad….Nu är jag glad det känns i hela mig.

Att komma till BB igår och träffa den lilla var så omtumlande och otroligt. Många, många känslor. Kan säga att vi grät nog lite allihopa. Den lilla fick Josefines första rosa nalle som Micke hade med sig in till BB till henne att ha i sin plastvagn där. Nu står nallen lika fin i vagnen hos det nya lilla livet, konstigt men kändes så rätt. Vet att Josefine skulle gjort precis det samma. Namnet var inte till hundra bestämt än, eller de ville inte berätta vilket namn det blir än.

Nu ska de vara där och vila sig och njuta av den nya lilla familjen. De var redan två mkt duktiga föräldrar som lyckan lyste om.

Bild lägger jag inte upp för mamman och pappan vill nog ha lite ensamrätt till de första bilderna. Men hon var ljuvlig. Vi är så GLADA!

9 kommentarer:

  1. Hel vännen!

    Jag är så glad för din skull och jag blir alldeles tårögd när jag läser det du skriver.
    Hoppas vi ses snart så jag får veta lite mer :)

    Nu får jag snart besök av min gullunge Viggo, han ska vara hos farmor hela dagen . Det blir lite bak och sen pulkarace :)

    Största kramen från en farmor till en annan farmor :)

    SvaraRadera
  2. Glädjetårar rinner...
    Det är ni värda,att få känna den där riktiga glädjen en stund.Den som ger en hopp om att livet kanske fortsätter med någon form av värdighet!

    Underbart för er ALLA!
    Grattis till er,och till dom stolta föräldrarna.
    Ingela

    SvaraRadera
  3. Åter igen Grattis till er. =)

    SvaraRadera
  4. Stort grattis! Så underbart! Många kramar Lotta

    SvaraRadera
  5. Ett STORT grattis till er! Njut så mycket det bara går nu! =) Kram

    SvaraRadera
  6. Åh va det värmer i hjärtat att läsa att du känner glädje, det gör mig jätteglad!!!

    Och tänk att du med blev farmor till en liten flicka, visst är det helt underbart!!!!
    Jag fick en sån underbar bild på Clara skickad till mig idag, där hon ler med hela ansiktet, det gör gott i farmors-hjärtat .. =)

    Stort grattis till er hela glada familjen!

    Och ja det här med vintern, den kanske blir lång men det gör mig inget, hellre vitt och ljust ute än mörkt och trist ... =)

    kram Patricia

    SvaraRadera
  7. Ååå va härligt Lena. Smaka på ordet F a r m o r....visst är det härligt.......Grattis grattis, en ny liten generation hos är född. Varma kramar från mig

    SvaraRadera
  8. GRATTIS FARMOR O FARFAR till den lilla flickan :D...
    Gud så kul, nu sitter Josefine på molnen o ser ner på er o ler med hela ansiktet :)..
    GRATTIS KRAMAR FRÅN Sthlm :D

    SvaraRadera