tisdag 24 maj 2011

Födelsedag…..

Herregud jag är nykär varje dag……Hur jag orkar? Jo det orkar jag, och min kärlek heter Nellie,  jag får svårare och svårare att ta mig därifrån när vi ses:)

DSC_1322

DSC_1324

Idag var vi ditbjudna på mat och fika ( igen, jag vet, de är bara bäst) Nåväl vi hade pappsen och farmor med oss också för vi skulle gratta Magnus som blir 26 år på lördag. Han jobbar sina 12 t nätter i helgen så de hade lite kalas med oss idag.

Vår fina “lilla” kille 26 år snart, kan inte förstå det. Kommer ihåg när vi kom hem med honom från BB. Jag minns det som om det var igår. Vår fina pojke, som nu själv är pappa och en underbar fin sådan. Vår stolthet i livet. Vår rikedom!

SAVE0044

SAVE0032

DSC_1139

Att han även fått den bästa flickvännen vid sin sida är vi så oerhört glada för, jag ser Maria som en dotter som har kompletterat vår familj. Älskar denna lilla familj så det gör ont i mamma hjärtat! Tack för att ni finns, och att vi får finnas i ert liv!!

6 kommentarer:

  1. känner igen mig i alla dom känslor du skriver om. och visst ÄR det härligt med barnbarn. säger som en farfar sa till mig. han sa: "visste man hur härligt det är med barnbarn så kunde man lika gärna hoppa över det där med barn och ta barnbarnen på en gång." sagt med glimten i ögat förstås.

    det tyckte jag var en härlig beskrivning på barnbarns kärleken som man får. å man är såååå käääär det bara går =))) <3

    kram

    SvaraRadera
  2. Förstår hur du känner, visst är det underbart med dessa små töser vi fått in i vårt liv .. kääärlek!

    Men gud så söt hon är på bilderna i mössan .. helt bedårande!!

    Må så gott!
    Kram Patricia

    SvaraRadera
  3. Men oj, va lustigt, vilket sammanträffande med A-C .. =)
    Hon var en jättehärlig människa, tyckte mycket om henne och ska träffa henne i höst igen .. =)

    Jodå, de här naglarna klarar trädgårdslandet bättre än när jag inte fixar dem, de blir jättestarka och klarar i stort sett vad som helst. Förutom färg och dekor så förstärker jag mina egna naglar med så att de håller bättre, så det lär grävas o fixas i trädgården även i fortsättningen .. hi hi.

    kram hela da´n
    Patricia

    SvaraRadera
  4. Åh vad härligt käre vän!
    Sug i dej,njut för fulla muggar,det har du gjort dej förtjänt av! Kraaaaaaaaaaaaaaaam Pling

    SvaraRadera
  5. Hon är för gullig er lilla Nellie...visst är det härligt att alltid känna sig välkommen. Vi kommer och går...nästan som vi vill...och vi älskar våra barn och barnbarn villkorslöst.

    Så måste jag fråga...den söta mössan som Nellie har...var kommer den ifrån?

    Största kramen till dig kära vän :)

    SvaraRadera
  6. Ååå vilka härliga minnen och känslor du förmedlar. Kan tänka mig att du känner tacksamhet till dessa unga. Men jag är också övertygad om att dom är tacksamma som får ha just Dig som mamma, farmor och svärmor. Du är en underbar person och skall det få höra. Kramar

    SvaraRadera