söndag 15 maj 2011

Ledighets slut.

Dessa 3 lediga dagar tog fort slut:( Men vi har hunnit mkt, även latat oss, blandad kompott:) Träffat våra nära och kära så det känns som vi tagit vara på dagarna ordentligt. 2dtr5fn_79084943[1]

På em påbörjades bastu bygget. Önskar att den vore klar nu, för jag bara fryser i detta skit väder som blev.

Träffade älsklings tösen idag såklart, då är helgen fulländad!!001-14980~Now-I-Lay-Me-Down-Posters[1]

Grattis till min fina vän Ulla som fyller år idag:) Vi ses på tisdag:)

4e30a069c35b548b[1]

Nu blir det hockey. Jag är egentligen inte intresserad, men ska göra min käraste sällskap en liten stund iaf. Förresten nu åskar det!!Tänk om det skulle bli strömlöst nu när VM finalen går, vilken katastrof;);)bf113[1]

2 kommentarer:

  1. Ja tänk va fort de lediga dagarna går .. men det kommer ju snart nya som tur är .. =)

    Åh va skönt med bastu, även om jag inte är någon bastumänniska kan jag tycka det är skönt ibland, om det inte är för varmt i den .. =)
    Hoppas er bastu snart är klar så du kan värma dig ruggiga dagar.

    Ha en skön tisdag!
    Kram Patricia

    SvaraRadera
  2. Hej lilla älsklingen;)
    Vad FINT ni gjort!!!! SUUUper..Hoppas ni snart får fart på bastun med,idag skulle det ha vart skönt at krypa in i en..kallt och rått!Ska nog tända en brasa inne idag..

    Massor med kramar från mig till dej!
    Pling

    SvaraRadera