lördag 21 maj 2011

Lördag

Gick av natten i morse. Sedan for vi över till Västerås för att inhandla lite till bastun från Bauhaus. Var även in på det nya omtalade Ikea och det var då stort så det räckte. Skulle behövt karta och kompass där, oj vad snurrig jag blev;)

piller_12837821

Snurrig ja, det blir jag av mina nya tabletter, hjälper något gör de, men kan inte ta de när jag jobbar känner jag. Det är synd eftersom det iaf tar toppen av smärtan. Men när jag själv känner att jag tappar fokus av dessa så vågar jag inte ta dem då. I mitt jobb har man ju ansvar över mediciner och annat så jag måste vara skärpt…suck….

Nu har jag planterat lite mer här hemmablom13[1] och även hunnit till syster och fått ett glas vin ;)

I morgon blir det städning av husvagn..Just ja, bakade årets första rabarberpaj också, att ätas nuuuu:)

rabarber_gradde_1180968355_16151826

2 kommentarer:

  1. Ja nog är IKEA stort så det räcker .. hi hi.
    Men va tråkigt att du inte kan äta din medicin när du behöver, fråga läkaren om det inte finns något annat alternativ (om du inte redan gjort det), det finns ju så mycket olika mediciner och i olika styrkor så det kan ju hända att de kan hitta en lösning som fungerar bättre så du slipper ha så ont.

    Åh va gott med rabarberpaj!

    Må så gott och var rädd om dig!
    Kram Patricia

    SvaraRadera
  2. Tack gulliga Patricia, jodå har gått vid smärtläkaren under mina 4 år som lungpatient, provat allt från tabl till smärt stimulator i ryggmärgen, men svårt med nervskada och kunna komma åt, denna nya medicin är så ny, så jag får ingå som försöks kanin...kram kram

    SvaraRadera