måndag 9 maj 2011

Nattmara….

Nu har det varit några jobbiga nätter..Drömmar som  sitter kvar i skallen hela dagarna. I natt som var fick jag min tid utmätt, den tiden var snart ute!!!!GetAttachment.aspx

Visst är det sjukt, så sjuka drömmar. Kan någon berätta varför det blir sådana drömmar? Är jag på väg att bli galen på riktigt??  Undrar vad som rör sig i hjärnan egentligen, min hjärna verkar iaf vara ett råttbo…Jobbigt när det pågår blir rädd av att sova:(

Solen lyser på dagarna iaf:) och motar drömtroll bort!!!

internet_troll

Badrummet börjar ta form och det blir så fint, förhoppningsvis är det klart i slutet på denna vecka:):)

I natt ska jag drömma bara glada goa drömmar, kan väl åtminstone få vila nattetid!!

6 kommentarer:

  1. Det låter ju inget vidare. Försök att tänka på något positivt när du lägger dig, ligg och fantisera om något underbart, roliga minnen, kanske lyssna på lugn och vacker musik eller avslappnings-skiva i hörlurar.. =)

    Hoppas du får en lugn och skön natt. Och nej, du håller inte på att bli galen, du är nog bara utmattad, då spelar ofta hjärnan oss små spratt .. =)

    Kram
    Patricia

    SvaraRadera
  2. Tack Patricia visst är det nog så med hjärnan ;) natten blev lugnare, ska tänka på vad du sagt försöka fokusera på allt bra innan sömn, tack vännen kram kram

    SvaraRadera
  3. drömmar är ju ett sätt att hantera å bearbeta vår vardag och alla våra känslor. och drömmar om död handlar inte om fysisk död i vår vakna tid (om man inte är sanndrömmare) utan det handlar om att man lämnar något bakom sig så att nåt nytt kan komma in. man avslutar något

    så drömmar om död är egentligen något positivt även om det inte känns så när man vaknar upp. vatten i drömmar representerar våra känslor och drömmer vi om hus så representerar huset vår kropp.

    men vill man tolka en dröm ordentligt så ska man även se dom små detaljerna så som färger etc.

    vill du så kan jag hjälpa dig att tolka dina drömmar. skriv ner å maila mig så ska jag titta på dom.

    du håller inte på att bli galen vännen det är ditt undermedvetna som skickar dig budskap och bara vill hjälpa dig.

    kram

    SvaraRadera
  4. Ja fy sjutton vad jobbigt. Den där hjärnan som helt plötsligt bara lever ett helt eget liv...*suck* Man behöver ju så väl sin sömn för att fungera på dagarna.kanske är det mycket känslor som krockat sista tiden..då kan hjärnan bli överbelastad. vilken din verkar vara just nu..;)*tokfia*;)<3<3
    Försök att sortera lite,lägg känslorna i sina "fack"*ler* Inte lätt! I know..
    Massor med kraaaaaamar!!

    SvaraRadera
  5. Tack godingar:) tar till mig som alltid <3

    SvaraRadera
  6. Utmätt tid.....skulle kunna tänka mig att du skall leva här och Nu. Inte då... Inte sen.....utan NU. Ta till vara allt som Är. Vi har inga garantier vad som än har hänt.
    Min spontana tolkning. Sen är det din egen sanning som gäller vad som än sägs. Du är fortfarande fantastisk. En stor varm kram har di innestående hos mig. Jag har snart lite semester här framöver. Kanske kommer jag och ger dig den då. Kramar

    SvaraRadera