måndag 30 maj 2011

Vissa dagar

extra-sweet-1_116408264 Vissa dagar är sådana där dagar då jag känner att allt blir fel….Hur man än vrider och vänder har man arselet bak……Nej måste lära mig att inte ta åt mig av andras känslor och beteende…Är väl själv i en känslig period, och det känns inget vidare…Jag vill kunna vara mig själv, men i vissa stunder kan jag inte det! Beroende på vad det är för sammanhang.

Ibland önskar jag att jag inte var sån känslo människa, och att jag inte hade sådan intuition förmåga.Det har jag,och det bara dryyyygt!!!

eeyore_106486903

Önskar att jag inte malde i mina tankar och funderade över allt.

Sov gott, morgondagen blir nog bättre!

4 kommentarer:

  1. Hoppas din dag blir bättre idag. Kram

    SvaraRadera
  2. vet precis vad du pratar om. suck å hur ska man bära sig åt? man ska lita på sin intuition, ja men ibland kan den dra nån annan stans. för ibland gör den bara ont.

    och tankarna mal så det rycker ur skallen på en. =/

    vi värkar vara bra lika varande du å jag =)
    big hug <3

    SvaraRadera
  3. Kicki: Ja det är inte bra att analysera allt, förstår inte att jag ska vara så, går gärna och "maler" på onödigt skit, ja DU vet hur det är:) kram kram
    Marie: Ja du goa Marie det är som du säger snäll....hm det är fan inte bra att vara det heller....det är det som är bra med bloggen man får ur sig lite trök...grrr måste nog få horn lite oftare ;) Kram vänner....

    SvaraRadera
  4. mmmmmmmmmm....vi har MYCKET gemensamt att diskutera vid fikabvordet över en kopp kaffe och en suuuperFET bakelse!!*HAHAHAAH*
    lOVE... Pling

    SvaraRadera