söndag 15 augusti 2010

Om packning.

Åkte direkt ner till lilla gumman när vi kom hem. Lilla hjärtat om du ändå fanns här. Vänjer mig aldrig att gå till din grav. Men det är inte där du är, du är med oss i våra hjärtan, alltid, hela tiden.

Packade om och tvättar lite. Vi åker iväg på ett par hotell nätter i morgon. 1clarion-collection-hotel-bolinder-munktell-munktell-fasad Tar det som en liten avslutning på semestern fast det är en vecka kvar:)

Var över till Magnus och Maria också, så fint de fått, fortfarande lite småplock kvar förstås men jättegulligt blir det. Käkade nybakade bullar till fikat, för det hade lilla bull, mamman Maria hunnit baka också:) Magnus hade fixat i trädgården så fint, nu får han klippa sin egen lilla täppa:) De är duktiga båda två:) Härligt!

Träffade syster och fam också som vi inte träffat sedan efter midsommar eftersom de varit på västkusten vid sitt sommar paradis. Kul att få ses igen fast det blev en kortis. Men ses ju ofta igen sen så!407[1]

Sen hann jag ju bli skapligt irriterad också över saker som tydligen bara jag blir irriterad och orolig över….Måste släppa det eftersom ingen annan verkar bry sig om vad som är bäst..Kan inte förändra något ensam, när ingen annan ser problemet….Lev som du vill, välj det som betyder ngt för dig. Finns det inget annat som är värt ngt så lev så då!

Jag ska tänka så:/

Älskar iaf min egen familj och det är på dem jag ska fokusera…så får det bli!!!!lite.sur

3 kommentarer:

  1. Ha det så skönt på er hotellvistelse.
    Jag såg Maria för ett par dagar sedan, rund och go förstår att du längtar.

    Största och varmaste kramen till dig vännen.

    SvaraRadera
  2. Ha så jätte skönt .
    Skickar ett mail...
    Kraaaaaaaaaaaaaam

    SvaraRadera
  3. Jag kan ana att det är svårt för en mamma att vänja sig vid att gå till sitt barns grav. Men precis som du säger...Hon finns hos dig..i dina tankar...I dig och med dig....just nu. Hon lärde sig säkert massor av er...som ni av henne..så länge ni fick ha varandra. Ni lever bara nu på olika nivåer och gör så gott ni kan...kan man annat göra....
    Kram till min vän/Maria

    SvaraRadera