fredag 27 augusti 2010

Rusk.

morning-2Det ha  känts som om det skulle vara oktober rusk ute redan. Fy vad mörkt och trist. Men idag ser det lite ljusare ut:) Började dagen  igår med ett besök hos Lena:) så mysigt så. Piggar alltid upp. Hon hade gjort en så god äppelkaka med vaniljvisp, mums smakade så bra, höstkänsla med äppelkaka! Sedan styrde jag kosan mot jobbet, var på  ett ställe som det var längesedan jag jobbade på, kul att vara där igen:)

Idag blir det Ulla träff på fm sedan återvända till Fagersta och jobbet igen:) Jobbar sedan hela helgen.  Ja vardag kallas det ju:)BCthankful1104

Ha en trevlig helg och hoppas vi får lite bra helgväder!

1 kommentar:

  1. Ja nu är det höst i luften, men jag hoppas det dröjer innan hösten tar över sommaren.. =)

    Åh va gott med äppelkaka, det tror jag att jag ska baka i helgen för nu är våra Transbaranch blanch (eller hur det stavas) mogna här hemma... =)

    Ha en skön jobb-helg!.. =)
    Kram Patricia

    SvaraRadera