tisdag 10 augusti 2010

Sol:)

sol002sjov[1] Började dagen med en morgon promenad och fika på byn. Lagom till vi kom tillbaka igen skingrades molnen och vi fick en väldigt solig och fin dag idag:) det tackar man för, kändes välbehövligt. Myste i solen m gubben.DSCN1841 Badade och läste, ja just det, läste:) Det har gått rätt ok med mitt läsande. Jag läser några sidor i taget, lägger sedan ifrån mig boken en stund och kan sedan fortsätta. Har faktiskt läst ur en bok denna semester. DSCN1842 Att det tagit nästan 14 dagar gör mig inget. Det är iaf en framgång! Boken var lättläst och lättfattad;) ett måste! Nu får kära syster en bok att läsa. Vi “brukade” byta böcker ofta i livet före.

I livet före, läste jag ut en sådan bok på ca 3 kvällar. Men jag har slutat jämföra, för i livet efter, så är det inte något som är sig likt.

2 kommentarer:

  1. Inte dåligt lilla "Pullan"*skratt*
    Härligt med en dag i solen,då har du väl plaskat runt i stora sjön??*brrrr*
    Fika på Fricks förstår jag...*ler*
    Ser ganska lovande ut med vädret ett par dagar nu,så plaska vidare du,och ta en sida i taget.
    Precis som livet,en dag i taget...
    Kraaaaaaaaaam

    SvaraRadera
  2. Gud vilken fin blogg du fixat, jätte fin!
    Hoppas ni har det bra vid husvagnen :)..
    Du läser fortare än mig, jag håller på med en bok som jag hållt på i 2 månader :P..fast har läst den på svenska så :)
    Ska försöka uppdatera min blogg lite mer än va jag gör också, e såå dålig på sånt :P
    Hälsa Micke :)
    Kramar

    SvaraRadera