söndag 1 augusti 2010

Överraskning:)

1917703k40g9c9ww6  Vaknade till en mulen morgon. Frukost med utsikt över Siljan gör att humöret iaf åker upp ett pinnhål:) Vi tog sedan en skön morgonpromenad. Dagen rullade på med lite bil tittande ute på byn.

Satt sedan och kollade av datorn lite i förtältet och kände mig iakttagen:)22bffe4d5410e4c9 vände mig om och vem stod där? Jo min gullgumma Ingela, med vovve och gubbe. Såg nog riktigt dum ut, snacka om överraskning, en mkt trevlig sådan:) Det är konstigt, Ingela har aldrig varit hit, och av hela tätbebyggelsen av campingen så gick de nästan direkt på vår vagn….Hon kände igen dynorna ute på stolarna..Helt otroligt av alla vagnar, så direkt på målet:)

 DSCN1833

Hon hade vin och choklad med sig för att höja serotonin nivån;) vännen, alltid lika omtänksam. Hade räckt med dig själv för att höja den nivån:)

DSCN1832 

“Pippen” var så nöjd och go pussade mig mkt:) Hade varit skoj om Karlsson varit kvar *fniss* not!

DSCN1834

Chokladen var helt outstanding, så farligt god, tillsammans med vinet, ja vad kan man säga..fullträff. Sipprade vin med  Ingela, sedan skulle hon och Kjelle vidare mot Vikarbyn och en väntande pappa:) Tack min fina goa vän för att du förgyllde dagen som bara du kan:) Nu ska jag dricka lite mer vin:)wiggle

2 kommentarer:

  1. vad mysigt att bli så överaskad av vänner man tycker mycket om. det är värt mycket att ha sånna vänner. hoppas att seroteninnivån inte steg allt för högt ;) fast vad skulle det göra egentligen...
    kram

    SvaraRadera
  2. Hihih! Ja det var sååå mysigt,även om det vart en kort stund..
    Helt otroligt att jag gick på rätt vagn direkt...hmmm...Mysko!*skratt*
    Ni bodde såå fint,och jag förstår hur fint ni haft det allihopa under åren...
    Är hemma i Norberg igen,herreguuuuuuuuuuuuud vad med folk och bilar!!*stolligt*
    Såå kul,tyckte jag! Vi ska absolut dit nästa år igen'ler*
    Kommer med choklad och vin,en ny tradition*ler*
    Kram,nu ska jag snussa,....

    SvaraRadera