måndag 19 juli 2010

Ännu en dag

goodafternoon En allmänt seg dag. Vinkade av gubben som åker i väg några dagar igen på jobb. Sedan är det äntligen semester för oss båda. Känns som om sommaren hinner ta helt slut, innan vår semester börjar på riktigt.

leig

Förövrigt så, i dessa semester tider, längtar jag till den dagen jag ska kunna koncentrera mig och läsa böcker. Som jag har älskat att läsa, och nu funkar det inte alls. Men är tydligen inget ovanligt när hjärnan är som den är, svårt att fokusera tankarna.. Men vad är mer avkopplande än att ha en bra bok på gång?? Men någon gång så ska väl hjärnan funka lite bättre…kanske;)f411be3662a6991c

1 kommentar:

  1. Hej min älskling!!!!
    Kollat runt lite hos dej nu,blev såå glad att få fortsätta följa dej. I upp och nergång...

    Ha nu en skön semester,så gott ni bara förmår.
    Du är duktig,klok och fin.
    Hälsa lilla gubben,och ge magen en klapp från mej!*leeeer*

    SvaraRadera