söndag 25 juli 2010

regndisaanibarn1Regn hela dagen blev det:( Tycker det är jobbigt att inte vara hemma när vädret är så här. Vill helst ha ngt att göra, så mkt tankar som kommer när det bara blir seg tid….Orkar inte riktigt med det alls.

Har roat mig med att titta runt på lite baby sidor och annat som piggar upp:) 8-a44dcbdf68b83dc02b23d480580ebf64 Önskar att Magnus och Maria var med oss här…saknar dem alltid. Men om vädret fortsätter med regn, så far vi hem och grejar lite i stället. Är ju det som är så bra, inte långt att åka…

2094272mk16bovh3s

1 kommentar:

  1. Regn!
    Hmmm...
    Fattar INTE varför det ska regna!??
    LÖJLIGT!!!

    *skratt*
    Idag går jag inne med en kopp the och intalar mej att jag är duktig,jag städar!!!!!!!!!!!!
    Funkar det inget bra med att intala mej med att jag är duktig,ja då tar jag bara en kanna vin*haha*
    Då kanske solen börjar lysa med!FNISS*

    Kram gullgumma
    Ingela

    SvaraRadera