torsdag 15 juli 2010

Snart semester

200408120719470.5240-Sveglia-200 Semestern närmar sig med storm steg nu. I ärlighetens namn så vet jag inte hur det känns alls.(jag vet, jag är som jag är) Tycker att jag just kommit igång efter min sjukskrivning, så att bli hemma igen känns väl sisådär. Men blir nog bra, bara Micke också börjar sin semester. Han var tvungen att åka iväg på jobb, och flytta fram sin semester. Trök! Ang “lungfan” har den inte känts bra, ja det gör den ju aldrig, men jag lär mig vad som är “vanlig” smärta och annan, denna jag har nu, är annan, så det visar sig om det är ngt skit på gång igen, inget att göra bara vänta och se…lungdjävul…Men det gör att jag har svårt att koppla av, men men, den som lever får se!

sa21 Semesterplanerna är inga direkta planer, som vanligt:/ Blir väl i Rättvik och hemma, åker väl kanske någonstans om vi får någon inspiration till det. Även massor här hemma att göra…..om man vill….Vad kul det här blev då..märks att jag inte känner mig så glad, men vill ju vara det. I morgon är en annan dag:) Det tackar man för!

1 kommentar:

  1. =) måste det alltid var kul då. det är väl bra om man kan få ur sig skiten utan att familjen drabbas.

    och det där med semetar och en massa "måste se sverige och verkligen göra en massa saker" är överskattat. semestern är till för att vila och bara vara anser jag, haha tycker jag som bara älskar att vara hemma.

    hoppas att lungan din vill vara snäll med dej nu när du ska vara ledig och bara vara
    kram kram

    SvaraRadera