söndag 18 juli 2010

Barnvagn anlänt:)

Ungdomarna hade haft det så bra i Rättvik. Blev så överraskade då de kom hem och lastade ur en barnvagn ur bilen:) Åh den var så fin och inköpt i Falun. Tänk att det om 3 månader kommer att ligga ett nytt litet liv där. Blir mer och mer verkligt:) Känns så obeskrivligt roligt:) Vilka underbara föräldrar den lilla kommer att få:)

DSCN1812

Självklart kommer tankarna på hur glad och förväntansfull Josefine skulle ha varit, oj vad hon skulle ha varit en lill mamma. Tankarna måste få vara med, de kommer alltid att få vara med. Lilla gumman vad du fattas hela tiden.

yg12[1]

1 kommentar:

  1. vilken fin vagn. 3 månader kommer att gå fort. det står inte på så är du farmor. hihi bara du inte blir som mej. jag blev tillsagd av dom på andra sidan att det är inte jag som är mamma. hihi dom tyckte nog att jag la mig i lite för mycket. och så var det nog fast jag tyckte att så var det inte alls.

    som mormor/farmor HAR MAN RÄTT att få "lägga sig i" och ta hand om det lilla livet.

    fast det är nog bara mormor/farmor som tycker det. kanske inte så uppskattad av andra (läs föräldrarna) men det är ju såååå svårt att låta bli.
    allt skrivet med glimten i ögat. den som är mormor/farmor förstår vad jag menar *fniss*

    SvaraRadera