måndag 12 juli 2010

Ett annat liv

Det här är fortsättningen på min blogg http://lenasblandning.blogspot.com. Jag väljer att starta en ny blogg nu. Bloggen som jag började skriva när vi miste Josefine känner jag att jag vill låta vila ifred. Jag kommer att lägga in små minnen till Josefine på "hennes" blogg ibland. Men numera finns jag här i bloggen som heter I en annan del av Livet.
Det är ju så det är. Jag befinner mig i en helt ny tid i livet. En tid som jag fortfarande har svårt att vänja mig med, men livet är så här nu, och vi fick inte bestämma över det. Livet består idag mycket av att ta dagen som den kommer. Längtar efter vårt första barnbarn som kommer i mitten på oktober. En mkt stor ljuspunkt i vår tillvaro.. Så välkomna till en annan del av livet...Det börjar idag!

3 kommentarer:

  1. Hej hopp i sommarhettan!
    Underbart!!! Farmor, barnbarn!!! GRATTIS till alla!
    <3

    SvaraRadera
  2. Önskar dig lycka till med din nya blogg och din andra del av livet... =)

    Visst är det en härlig längtan, längtan efter barnbarnen...om allt går som planerat är det bara 6 veckor kvar till jag blir farmor...vilken härlig tid vi har att se fram emot du o jag... =)

    Kram i värmen!
    /Patricia

    SvaraRadera
  3. haha vad kul det här blev. trodde att du skulle lägga av helt. nu blev jag glad =)
    kram i svärmen =))) <3

    SvaraRadera