måndag 20 juni 2011

80 års kalas!

DSC_0161 

Min älskade lilla svärfar “Kopparn” har fyllt 80 år:)

Den 16 Juni. Vi hade kalas på onsdagen den 15e eftersom jag skulle till Sthlm.

Jag har så svårt att förstå det. Tyckte nyss jag satt på hans sängkant och vi uppvaktade honom på hans 50 årsdag. Då var jag en supernervös nykär tonårs tjej.

Han är så underbart gullig min svärfar. Han tog en plats i mitt hjärta från första gången jag träffade honom! Vi har alltid haft en speciell kontakt.  Jag önskar så att allt fått vara annorlunda. Men åldern kan igen hindra och han har det bra där han bor nu och trivs.DSC_0164

Uppvaktande gäster.

DSC_0169

Fyra generationer!

Nellie höll igång på kalaset och showade, så skratten var många:)DSC_0168

DSC_0166

Farmors lilla älskling…

DSC_0163

Stort tack till Sonja som hjälpte svärmor Inger att få till ett så fint kalas:)

espiritu-santo.noticia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar