onsdag 22 juni 2011

Hemvisit.

Hemma en liten visit för lite midsommar fix. Hann även träffa syster med familj som i morgon drar iväg resten av sommaren till deras västkust:)

Jag är en väldigt hemkär person, så att komma hem för lite mellan landning känns bra. Gillar att få strosa runt i min grönska.DSCN2272Att få plocka bort lite vissna blad och bara vara. Låta tankar komma och gå.DSCN2275DSCN2276   Vi var ner till lilla gumman och gjorde midsommar fint med hennes älsklings färger!

blinksessa[1]

DSC_0177  Sen lade vi vår sista hand på badrummet då vårt nya skåp kommit, blev så bra:)

DSCN2271

Jag önskar alla en trevlig midsommar!!!

Midsommarstång 0314

3 kommentarer:

  1. Kram vännen, hoppas du får en fin midsommar.

    SvaraRadera
  2. om du vill kan jag göra en bakgrund som passar i färg med headern.

    SvaraRadera
  3. Jag önskar dig en underbar och härlig midsommar. Med värme och kramar till dig från mig

    SvaraRadera