fredag 10 juni 2011

Fredag

Var till lilla ängla skatten igår och skulle lämna en liten sommarbukett på dagen som skulle varit hennes sista skoldag. Mitt hjärta svämmade över då jag såg alla fina buketter där, klassen hade redan tänkt på henne  det stod så många, många sommarbuketter där. Det gör så gott i hjärtat att Josefine fortfarande finns med dem, så länge vi minns så finns hon. Stort tack till det, underbara människor:)

Jobbat idag på d. verksamhet, härligt jobb och härliga människor:) Det gör mig glad:)

4070

Nu är det helg igen, och var den ska avnjutas är ju självklart.

En liten påminnelse till de som inte gillar värmen:)

Moahahaha…hva –ligen!!

DSC01064

DSC01063

2 kommentarer:

  1. haha fiiina vinterbilder men nu är det sommar ;)

    sommar och varmt och sköööönt och svalkande vatten, klibbiga kläder får man stå ut med =))
    ha det skönt i helgen
    kram

    SvaraRadera
  2. jag tackar för den fina komplimangen att JAG var lik Anna ;) känns skönt att man inte ser så gammal ut =)))) men förstår vad du menar.

    men i vår ålder suger man åt sig av ALLT som gör att rynkorna inte betyder nåt ;)
    en stor puss i pannan får du för det *fniss*

    kraaaaaaaaaaam

    SvaraRadera