söndag 12 juni 2011

Jag är ingen stjärna eller så….

En härlig helg vid Siljan har vi haft. Jag är nog rätt tråkig, händer inte så mkt varierande i mitt liv. Men jag gillar det och det är väl huvudsaken. Att jag sedan inte har så mkt av spännande karaktär att berätta om, må så väl vara. Jag är sån, ingen spännande person som har något att skvallra om, det sköter andra så bra, som är intresserade och har ork till det!

 

 angel_flyger[1]

När man som vi i vårt liv, levt så många år under press och stress av olika slag. Där vi själva inte kunnat påverka någonting alls, utan bara kunnat följa med och göra det bästa av situationen. Det gör att vi nu släppt så mkt om och men i livet, att alla små saker har inte ngn betydelse, varken i det privata eller i arbetslivet. Så känner vi att nu är det som det är, lugnet att bara vara, ta hand om varandra, vårda det som finns kvar. Tråkig eller ej, det skiter jag fullständigt i:):)

3 kommentarer:

  1. Det är väl inte alls tråkigt. Det är väl det livet går ut på. Att leva i det lilla och ta vara på stunden och varandra. Att jaga status är vårt ego som domderar. Men att leva i det lilla, att se det lilla är själens sätt att leva.

    Och ni har ju inte haft tid till varken statusjagande eller vara i nuet på era villkor.

    Jag tror att om du vill och tänker efter så har du MASSOR att lära dina bloggläsare om livets alla sidor. Men det väljer man själv om man vill dela med sig. Men jag kan inte tänka mig att ni hunnit haft "tråkigt" i erat liv under alla år. Och jag tror inte att ni är/har tråkigt nu heller.

    Underskatta inte det som är eller det som varit. Jämför dig inte med andra. Du är du på dina villkor och du lever ditt liv på dina villkor.

    Och jag är övertygad om att du har ett rikt liv som är fullt av små guldklimpar mitt i allt sorgliga.

    STOR Kram <3

    SvaraRadera
  2. Jo så är det Kicki jag är rik :)det som format mitt liv och jag lever så som jag tycker funkar bäst...har alltid gjort som jag vill och kunnat, utan att låta andra föra min talan och tänkande. Men kan förstå att andra kanske tycker att det inte händer mkt spännande men nu är det bra, det beh inte hända mer heller;)...kram

    SvaraRadera
  3. Du är klok som en hel jävla bok!*hahaah*
    I Just Love Youuuuuuuuu!!!
    Pling

    SvaraRadera